Які товари підлягають поверненню?
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
Умови обміну/поверення товару належної якості
Стаття 9 відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
Обмін товару належної якості проводиться:
- якщо товар не використовувався;
- збережено його товарний вигляд (відсутні подряпини, пошкодження, забруднення);
- збережено споживчі властивості, пломби, ярлики;
- наявний розрахунковий документ (чек, гарантійний талон).
Роз'яснення:
Товарний вигляд: Новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним із чинників визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також повинні бути відсутніми потертості і подряпини на виробі.
Не використовується: Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін у налаштуваннях, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозаписи) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.
Пломби, ярлики і розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товар - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека і гарантійного талона для повернення коштів.
Аксесуари: Поверненню підлягають тільки НЕ РОЗПАКОВАНІ аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара і спроби вторинної запаковування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) — товар повернути неможливо. Коли ж можна їх повернути? Можна відмовитися від покупки, перевіривши його перед продажом.
Умови обміну/повернення товару неналежної якості
Стаття 8. Згідно Закону України "Про захист прав споживачів":
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Якщо товар потребує перевірки якості або експертизи, процедура проходить за наступним алгоритмом:
- Споживач передає товар на перевірку якості.
- Якщо дефект підтверджується, експертиза та транспортування оплачуються продавцем.
- Якщо дефект не підтверджено – витрати на експертизу несе споживач.
Споживач має право бути присутнім при перевірці якості товару.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Повний і актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів.
Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів належної якості
Як здійснюється повернення товару:
1. Необхідно зв'язатися з Вашим менеджером з:
- телефону 093 214 3964
- електронною поштою: info@suri.com.ua
2. Необхідно повідомити номер замовлення (Зазначений у накладній)
3. Повідомити причину повернення або обміну, прикріпити фото товару
4. Менеджер повідомить варіанти повернення або обміну товару до 14 робочих днів.
Способи повернення товару:
Через пункт видачі: м. Київ, просп. Степана Бандери, 9, 04073
🕘 ПН - ПТ: 09:00-18:00, СБ - НД: Вихідний.
Відправлення кур'єрськими службами (оплата за пересилання здійснюється споживачем).
Терміни та умови повернення коштів
Повернення коштів здійснюється на розрахунковий рахунок клієнта протягом до 7 робочих днів після отримання товару та перевірки його стану.
Покриття витрат на транспортування товару здійснюється споживачем (крім випадків підтвердженого дефекту виробником або продавцем).