Небагато ігор ми чекаємо так само сильно, як виявилося настільки ж успішним, як показують фінансові дані. Aftermath взяв інтерв'ю у Павла Саско, режисера наступної гри серії Cyberpunk. Він порушив кілька цікавих питань.

Нова сага про Відьмака є пріоритетом для CD Projekt Red, про що вони неодноразово згадували. Через значні труднощі, що супроводжували розробку Cyberpunk 2077, CD Projekt вирішила розробити стійкий метод створення ігор. Це зроблено, щоб уникнути проблем, що виникли під час розробки Cyberpunk. Павло Саско також повідомив, що частина команди, яка створила першу частину, в даний час розробляє нову гру з серії "Відьмак".. Йдеться про дуже інтенсивну роботу.

Але це ще не все, адже, як ми знаємо, CD Projekt також працює над наступним Cyberpunk. Нею займається команда, яка створює гру у таких країнах: США, Польща та Канада. Команда в Польщі складатиметься з досвідчених художників, які працювали над розширенням, а команда з Ванкувера забезпечить інженерну підтримку. Проте основний проект будується у Бостоні.

Більшість менеджерів та режисерів, які працювали над Cyberpunk та Phantom Liberty, працюють над наступною частиною. Деякі лідери також. Все залежить від потреб проекту на даний момент часу. Ми хочемо переконатися, що вся ДНК збереглася і буде присутня в наступній грі.

Саско також зазначає, що студія хотіла б використати ідею, використану в додатку Phantom Liberty, хоча це непросте завдання.

У Phantom Liberty є момент, коли історія майже поділяється — цю структуру ми використовували в «Відьмаку 2», а також в «Крови та вині» в «Відьмаку 3» — де у вас був розрив у середині, що веде до зовсім інших гілок з зовсім різними кінцівками. Це дуже захоплююче. Ми запитуємо себе, як нам це реалізувати. Тому що, зрештою, більшість гравців грають у гру лише один раз. Приємно усвідомлювати, що є інші речі, але ці гравці, ймовірно, їх не побачать. Можливо вони дізнаються про них від своїх друзів. Можливо, вони побачать, як хтось у пресі про це говорить. У більшості випадків гравці грають лише один раз. Тож це питання балансу. Я великий шанувальник вибору та наслідків. Це вершина рольових ігор.